Velkommen til Skovens Børn.

Skovens Børn logo

– et dagtilbud på flere matrikler - med en tydelig grøn profil. En skovbørnehave hvor børn opholder sig helt eller delvis i naturen.

I Skovens Børn kombineres pasningsbehov med sundhedshensyn og en pædagogisk hensigt om at give børn adgang til naturoplevelser og en miljøbevidst opdragelse”.

I alt er der to børnegrupper på Broholms Allé og én børnegruppe på Klampenborgvej. Vi er normeret til 59 børn i alt. Vi er 1 voksen per 6 børn med en pædagog andel på 70%. Forældre kan selv vælge hvilken af vores afdelinger, som de vil skrive deres barn op til. Det foregår via den digitale Pladsanvisning.

Når man går i vores skovbørnehave vil man få mange spændende oplevelser i løbet af sit børnehaveliv. Vi følger en naturkanon, der er fundamental for vores virke; den skal I se og kunne sige ja til før I indmelder jeres barn. Læs mere i vores Velkomstfolder herunder:

Læs meget mere om os i vores pædagogiske læreplan:

Bienvenue Skovens Børn_1.pdf

Welcome Skovens Børn_0.pdf